תקנון האתר

* המלל באתר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס באופן שווה לנשים ולגברים sdcosmeticsonline.com הנו אתר לשיווק מוצרים לבניית ציפורניים, פדיקור, מניקור, שעווה, עיצוב גבות ומוצרי יופי שונים.

sdcosmeticsonline.com פונה לקהל יעד של לקוחות פרטיים, מקצועיות ועסקים SD COSMETICS (ס.ד. קוסמטיקס)הינה חברה בע"מ ח.פ. 515645166 והשימוש ו/או הקניה בו כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.

אנא קרא אותו בקפידה, שכן ביצוע פעולה ו/או רכישה מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

תנאי השתתפות: רשאי לבצע רכישה כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף אשר הונפק עבורו כחוק מאחת מחברות האשראי הישראליות.

זמני פעילות משרדי האתר: ימים א-ה 09:00-20:00 ימי ו' וערבי חג 09:00-14:00 בתיאום מראש. אזורי מתן שרות, מועדי אספקה ועלויות שילוח: משלוחים לכל הארץ ע"פ המחיר הנקוב במעמד הרכישה הזמנות יסופקו עד – 5 ימי עסקים מיום שלאחר אישור חברת האשראי.

שים לב! בתקופות החגים ראש השנה ופסח זמני האספקה יהיו עד 7 ימי עסקים. הזמנות שיתקבלו בימי בימי שישי, ערבי חג וחג, יסופקו עד – 5 ימי עסקים מיום שלאחר צאת השבת ו/או צאת החג ובכפוף לאישור חברת האשראי.

אזורים חריגים אזורים חריגים עד 7 ימי עסקים מיום לאחר איסוף המשלוח, בתיאום המשרד ובהתאם לתקנון חברת השילוח החזרה והחלפת מוצרים:
א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מבניהם.
ב. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ואו בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע ואו כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר במחסני החברה, בניכוי עלות המשלוח (30 ש"ח) כמפורט בתקנון ולמעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר למחסני החברה על חשבון הצרכן.
ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר במחסני החברה, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית".

זמינות המוצרים:
האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה.
כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.

פרטי המשתמש:
בתהליך הרכישה, תתבקש לספק את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני וטלפון . ללא מסירת כל הפרטים המלאים הנ"ל, לא תושלם פעולת הרכישה. מבלי לפגוע באמור לעיל, במקרה של תשלום באשראי השלמת הרכישה תלויה באישור חברת האשראי. לתשומת ליבך ! מסירת פרטים כוזבים, הינה עברה פלילית ע"פ החוק. במקרה שכזה, ס.ד. קוסמטיקס בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכירה ואף לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים.

הצהרת פרטיות:
המחויבות שלנו להגנת הפרטיות הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו. מה אנחנו עושים עם המידע במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת מוצר או שירות, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו').המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. המחויבות שלנו לאבטחת מידע אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו.

יצירת קשר אתנו לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, וכן לתלונות על הטיפול במידע באתר, אנא פנה לאחראי על הגנת הפרטיות באתר למייל המצוין בעמוד צור קשר תשלום: התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בכפוף להסכם מול חברות האשראי, אלא אם סוכם אחרת ובכתב בתהליך הרכישה.

ביטול הזמנה:
ס.ד. קוסמטיקס בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לבטל רכישה כלשהי, באם יתברר לה שחלה טעות אנוש ו/או טעות טכנית בהצגת המוצר ו/או במחירו ו/או בתנאי התשלום. במקרה כזה, תשלח הודעה מתאימה לכתובת הדואר האלקטרוני ו/או באמצעות הטלפון, כפי שנמסר ע"י הרוכש בתהליך הרכישה.

תנאים נוספים:
1. מדיניות משלוחים - האתר ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר הנרכש באתר, אופן המשלוח ע"י דואר רשום, שליח חברה, שליחות חיצונית, בהתאם לאזור השרות של הלקוח ובהתאם לצורכי החברה ,לכתובת כפי שהוקלדה בכתובת למשלוח שבטופס ההזמנה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת. אספקת המוצרים באמצעות שליחים הינה בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם הספק, בהתאם למחיר דמי המשלוח שנקבע באתר ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת השליחות. משלוח ליישובים חריגים/ מרוחקים/ מעבר לקו הירוק, עשוי להיות כרוך בתשלום נוסף, יודגש, משלוח באמצאות שליח עד הבית, יעשה למעט ביישובים קהילתיים, כפרים, קיבוצים וכיו"ב, בהם עשוי להיות מסופק לסניף הדואר הקרוב ליישוב או למזכירות היישוב ותתקבל הודעה על כך בבית הלקוח. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספק לבצע את שליחות המשלוח עד לבית הלקוח, לרבות באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית ו/או תנאי מזג אוויר ו/או מצב העלול לסכן את חיי השליחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. במקרים אלו יתאפשר ביטול עסקה ללא דמי ביטול.
2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי. האתר ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים, אלא אם האחור נגרם בשל רשלנות העסק:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע. 2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית האתר ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
4. לעתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים. באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.
5. בזמן אספקת המוצר, רשאי האתר ו/או מי מטעמו לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
6. איסוף עצמי – בתאום מראש בלבד – שד ההסתדרות 84 חיפה 049911535
7. אחריות לפריטים – ס.ד. קוסמטיקס בע"מ תהא אחראית אך ורק על המוצרים הנרכשים באתר, וזאת בהתאם לכתב האחריות שיצורף לכל מוצר. מובהר כי בכל מקרה של סתירה בין פרסום באתר לבין פירוט המוצר בכתב האחריות תגברנה ההוראות ופירוט בכתב האחריות. מובהר כי ס.ד. קוסמטיקס בע"מ תהא אחראית רק על מוצרים אשר נעשה בהם שימוש נכון וסביר בהתאם לאופיים. בכפוף לאמור בכתב האחריות, מוצר שיימצא פגום יוחלף בפריט חדש. למען הסר כל ספק, הפעלת האחריות תיעשה אך ורק על פי התנאים שקבע היצרן בתעודת האחריות שהנפיק, לגבי כל פריט ופריט בנפרד, ולא תהיה לקונה כל טענה בעניין זה.
8.התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד. תיתכן סטייה עקב מחסור במלאי הספק. החנות אחראית למידע המפורסם באתר שלה בלבד, ולא לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.

החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת. אין להעתיק, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במוצרים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות. העברה והחזרת המוצר לשרות התיקונים הנה באחריות הלקוח. טל"ח אנו מאחלים לכם גלישה נעימה וחווית קניה מהנה !

אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשביע את רצונכם – הלקוחות ונשתדל בכל מאודנו להעניק לכם חווית קניה טובה, נעימה ואחראית.

תודה שבחרתם בנו " ס.ד. קוסמטיקס בע"מ"