איך לבחור נכון ריהוט למכוני יופי

תמונת אווירה למאמר איך לבחור נכון ריהוט למכוני יופי

פריטי הריהוט, המכשור החשמלי ושאר הציוד המקצועי בהם תציידי את הקליניקה/מכון יופי שלך, יקבעו את רמת הטיפולים שתוכלו להעניק ולכן גם את הפוטנציאל של העסק שלך. כיום ניתן למצוא אינספור משווקים ומפיצים של פריטי ריהוט וציוד למכוני יופי בישראל, מה שעשוי להפוך את הבחירה והקנייה למבלבלת ומאתגרת. אז כיצד כדאי לבחור ריהוט מתאים, איכותי ומשתלם למכוני יופי? בהקשר זה כדאי שננסה לשים לב כבר מההתחלה לנקודות המרכזיות הבאות:

פריטי ריהוט ומכשור רק של יצרניות נחשבות ומובילות בתחום

אחת הנקודות החשובות ביותר שתסייע לנו להבטיח כי פריטי הריהוט, המכשור והציוד באופן כללי שאנו קונות למכון היופי שלנו הם איכותיים ושווים את ההשקעה בהם, היא התמקדות בזהות החברה המייצרת - המותג. מומלץ מאוד לקנות מלכתחילה רק מותגים הנחשבים לאיכותיים ומובילים בעולם הריהוט והמכשור למכוני יופי וקוסמטיקה, ולא לנסות לחסוך בהוצאה ולקנות חיקויים זולים המתאפיינים ברמת איכות ירודה. אנו מתמחים כאמור בריהוט ומכשור למכוני יופי, ועובדים אך ורק עם מותגים מובילים ואיכותיים בתחום (תוכלו למצוא את כל השמות הללו בעמוד "המותגים שלנו" כאן באתר) – מותגים אירופאיים ואמריקאים ברובם אשר מתמחים בריהוט ומכשור לקוסמטיקה ונחשבים על ידי אינספור מכונים בכל רחבי העולם למובילים בתחום.

כמובן שכל פריט שרוכשים מגיע עם אחריות מלאה, וכשמדובר בחברה נחשבת ומובילה שכזו אפשר לסמוך על האחריות גם בעיניים עצומות.

 

להשקיע בריהוט ייעודי עבור סוג הטיפולים בהם את מתמחה

על מנת להקים קליניקה משגשגת ומצליחה באמת, חשוב לעבוד עם פריטי ריהוט וציוד ייעודיים אשר תוכננו, עוצבו ויוצרו במיוחד עבור סוג זה של טיפולים.

למשל, במידה ואת מתמחה בטיפולי מניקור/פדיקור, השקיעי בכיסא פדיקור ו/או בדגם זה או אחר של שולחן מניקור, ואל תסתפקי בעבודה עם כיסא ושולחן אשר אינם ייעודיים עבור טיפולים אלו. כל ניואנס קטן באופן בו מעוצבים כיסאות פדיקור ושולחנות מניקור הוא בעל חשיבות, ויסייע לך הן להעניק טיפולים טובים יותר והן לשמור על הגוף ועל הגב שלך לאורך יום העבודה. חשוב מאין כמוהו!

כמו כן, במידה ואת משתמשת במיטת טיפולים במכון שלך חשוב שתהיה זו מיטה ייעודית עבור סוג טיפול זה – מיטת עיסוי למעסות, מיטה לקוסמטיקאיות, עמדת פדיקור, מיטת ייעודית עבור טיפולי לייזר וכיוצ"ב. כל סוג טיפול והמיטה/עמדה הייעודית עבורו.

 

ערכות ועגלות לקוסמטיקאיות ומטפלות

מומלץ לבחון מקרוב את האפשרות לרכישת סט של פריטי ריהוט – ערכה ייעודית עבור קוסמטיקאית או מטפלת, אשר כוללת את הפריטים העיקריים הנדרשים בכל מכון יופי. כשהם נמכרים במסגרת של ערכה הם כמובן מותאמים אחד לשני.

למשל – ערכת ריהוט למכון יופי הכוללת מיטה לטיפולים קוסמטיים (מתאימה לפדיקור, טיפולי שעווה, איפור קבוע ועוד), כיסא קוסמטיקאיות, עגלת טיפולים (הכוללת גם מגירות) ומנורת טיפולים. ניתן למצוא כמובן ערכות נוספות הכוללות פריטים שונים, כאשר את כל האפשרויות תוכלו למצוא כאן באתר..

נקודה שחשוב להתעכב עליה היא עגלת טיפולים מתאימה – זו תאפשר לך לסדר את כל הכלים והמכשירים הרלבנטיים לטיפול עצמו באופן נגיש ונוח, ולהציבם במקום אליו תהיה לך גישה מיידית לכל אורך הטיפול. במידה ואין לך עדיין, לא תאמיני כמה סדר ויעילות מכניסה עגלת טיפולים מקצועית לכל מכון וקליניקה באשר הם...

פוסטים נוספים