מה חשוב לדעת על בחירת מוצרי קוסמטיקה?

מה חשוב לדעת על בחירת מוצרי קוסמטיקה?

טיפולי קוסמטיקה מקצועיים של ממש מצריכים עבודה עם ציוד איכותי ומתאים – פריטי ציוד בסיסיים ומרכזיים בעולם הקוסמטיקה, בלעדיהם פשוט לא ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר. עבור כל מי שמתעניינת בפתיחת מכון יופי והענקת טיפולי קוסמטיקה (הכתבה כתובה בלשון נקבה אך מתייחסת לשני המינים), או מעוניינת לשדרג קליניקה קיימת ולהעלות את רמתה המקצועית – מה חשוב לדעת ולקחת בחשבון בעת בחירת מוצרים ופריטי ציוד בתחום, ומהם כמה מהפריטים המרכזיים שכדאי לשקול לרכוש?

 ריהוט בסיסי ופריטי מכשור חשמלי שכדאי שיהיו בכל מכון יופי

עבור כל מכון יופי (וכל קליניקה באופן כללי) וכל קוסמטיקאית המעוניינת להעניק את הטיפולים המבוקשים ביותר כיום ולעשות זאת בצורה מקצועית ויעילה, כדאי לוודא כי הקליניקה עצמה מצוידת בכמה פריטי ריהוט מקצועי בסיסיים.

לדוגמה – מיטות טיפולים המתאימות לסוג הטיפולים הספציפיים בהם את מתמחה (למשל – מיטה לשעווה, מיטה לטיפולי לייזר, מיטה למעסה וכיוצ"ב), כיסאות או שולחנות מקצועיים המתאימים לטיפולים אלו (דוגמת כיסא פדיקור או שולחן מניקור) ועגלות ציוד ייעודיות גם כן. עגלות טיפולים מאפשרות לנו לשמור את כל הכלים והציוד שלנו מסודרים ומאורגנים, כמו גם נגישים בצורה נוחה ומיידית.

גם מבחינת פריטי מכשור חשמלי, לכל בעלת מקצוע כמו קוסמטיקאית או מטפלת כמה מכשירים בסיסיים בהם שווה להשקיע כבר מההתחלה, על מנת להציע טיפולים ושירות ברמה מקצועית גבוהה ומספקת:

בכל הנוגע למכשור חשמלי כדאי לשקול להצטייד בתנור עיקור מתאים או אוטוקלאב (לחיטוי של מחטים וכלים נוספים בהם משתמשים בטיפולים באופן שוטף). רק כך תוכלי להבטיח כי את עובדת כל הזמן עם כלים מחוטאים לחלוטין, וכך שומרת על רמת היגיינה גבוהה ומספקת.

בנוסף, גם מכשור ייעודי לניקיון שוטף עשוי להוות רכישה חכמה, כאשר דוגמה מתבקשת במקרה זה היא שואב אבק לציפורניים – הדרך המתבקשת והיעילה ביותר לשמור על ניקיון במכון פדיקור/מניקור לכל אורך שעות העבודה.  

בפרט עבור טיפולי מניקור/פדיקור, כדאי מאוד לשקול כבר מההתחלה לרכוש מכונת שיוף ציפורניים טובה, כמו גם מלאי של ראשי שיוף שונים, דוגמת ראש יהלום, ראשי מניקור, ראש קרבייד וכד'.

 אילו מותגים לרכוש והיכן כדאי לבצע את הרכישה?

כשאנחנו מדברות על רכישת ציוד ומוצרי קוסמטיקה למכון או קליניקה, ברור כי מדובר בעסק מקצועי המצריך ציוד מקצועי הולם – ציוד אשר יהיה איכותי דיו, יאפשר לנו לבצע עבודה טובה ברמה גבוהה וגם יחזיק מעמד לאורך זמן, כך שלא ניאלץ להחליפו לעיתים תכופות ולשלם על כך עוד.

לכן, מומלץ מאוד לקנות מלכתחילה מותגים נחשבים ומובילים בתחום זה, ולא חיקויים זולים. כאן באתר, בעמוד "המותגים שלנו", ריכזנו עבורכן את השמות העיקריים עימם אנו עובדים – החברות המוכרות והמובילות בעולם מכשירי הטיפולים ומוצרי הקוסמטיקה.

 ממי לרכוש? כמובן שנשמח אם תרכשו מאיתנו (לכן אנו מציעים את המותגים המובילים, מבצעים ומחירים אטרקטיביים וגם אחריות מלאה, תמיכה טכנית ומקצועית, ייעוץ והכוונה במידת הצורך ועוד). אך גם אם תחליטי לרכוש מחברה אחרת, חשוב להקפיד לבחון היטב את המותגים והיצרניות של המכשירים והמוצרים שאת קונה. חפשי חוות דעת והמלצות ברשת והקפידי לברר מהם בדיוק תנאי הרכישה, האחריות והאפשרות להחזרה או החלפה של כל מכשיר או מוצר.

את מכון היופי כדאי לבנות בצורה מקצועית ומושקעת כבר מההתחלה, אם את מעוניינת ליצור עסק שישגשג ויצמח לאורך זמן.

פוסטים נוספים