איך בוחרים מכונת ייבוש לק ג'ל?

איך בוחרים מכונת ייבוש לק ג'ל?

טיפוח כפות הידיים וטיפולי מניקור הפכו לנפוצים ושגרתיים ביותר בימינו, ובשנים האחרונות כבש ה"לק ג'ל" המפורסם בסערה את התחום והוא מעטר את ציפורניהן של אינספור נשים בארץ ובעולם, בטווח גילאים רחב ביותר. בהתאמה, מנורת ייבוש לק ג'ל הפכה לפריט מבוקש והכרחי בכל מכון יופי וציפורניים באשר הוא, כמו גם בלא מעט בתים. כיצד מומלץ לבחור מכונת ייבוש לק ג'ל ולאילו נקודות חשוב לשים לב ולהיות מודעות?

 בבואנו לבחור מכונת ייבוש לק ג'ל כדאי שנהיה מודעות ונשים לב אל הנקודות הבאות:

לא רק עבור מכוני יופי

בתור התחלה, חשוב להבהיר כי מנורת ייבוש לק ג'ל היא כבר מזמן אינה נחלתן הבלעדית של מכוני יופי ומניקוריסטיות. היום ניתן למצוא מכונות אלו בבתים רבים, שכן נשים רבות בכל הגילאים אוהבות לעשות בעצמן (או לחברות) לק ג'ל, ותוצאות טובות מצריכות מכונת ייבוש טובה. לכן, במידה וגם את חובבת לק ג'ל, קניית מכונה לבית אינה דבר מופרך כלל ועיקר. הן קטנות, קומפקטיות וממש לא יקרות. מומלץ בחום לשקול.

 שני סוגים עיקריים

ישנם שני סוגים עיקריים של מנורות ייבוש לק ג'ל, הנבדלים ביניהם בכמה וכמה תכונות חשובות, דוגמת אורך הגל של האור המייבש את הציפורניים והמהירות בה הוא עושה זאת.

שני הסוגים הם מנורות LED (לד) ומנורות UV.

מנורות לד הן חסכוניות יותר בתצרוכת אנרגיה ומחזיקות מעמד לאורך זמן רב יותר. שנים על גבי שנים. לכן, מפתה יותר לתעדף את מכונות הייבוש מבוססות ה LED, אך חשוב לדעת ולקחת בחשבון כי לא כל סוג של לק בהכרח מתאים למנורות אלו. סוגים מסוימים מתאימים יותר לייבוש באמצעות מנורת UV, כך שכדאי שתבררי ספציפית עבור כל סוג לק שאת קונה – האם קיימת עדיפות לסוג מנורה מסוים בייבוש של לק זה ואם כן – איזה?

 שדרוגים לחוויה משופרת

בחלק מהדגמים של מכונות ייבוש לק ג'ל ניתן למצוא "פיצ'רים" מסוימים אשר באים לשפר את חוויית השימוש. זה עשוי להיות משמעותי ביותר במידה ואנו צפויות להשתמש הרבה במכונה זו. למשל – טיימר אשר מכבה את המנורה כאשר עבר הזמן הנדרש, וחיישן תנועה אשר מכבה את המנורה במידה והוצאנו ממנה את הידיים. חיישן התנועה עשוי לחסוך למכונה לא מעט שעות עבודה במצטבר, במיוחד כאשר מדובר במכון יופי בו המכונה עובדת שעות רבות מדי יום.

עלות

כפי שצוין לעיל, וכפי שתוכלו להיווכח מיד מהתבוננות בדגמי מנורות הייבוש שאנו מציעים כאן באתר, מכונת ייבוש לק ג'ל אינה צריכה להיות דבר יקר כלל וכלל. אנו מציעים כמה וכמה דגמים הנמכרים בפחות ממאתיים שקלים (!!!), ואלו דגמים איכותיים של יצרניות מוכרות ומוערכות בתחום.

מכונת ייבוש ביתית תעלה כמובן פחות ממכונה "מקצועית" המיועדת לבתי עסק ומכוני יופי ולעבודה רציפה לאורך שעות מדי יום, אך גם אלו אינן יקרות במיוחד.

היכנסו להזמנת מכונת ייבוש לק ג'ל >>

פוסטים נוספים